PostHeaderIcon Používanie elektronickej pošty pomocou klienta elektronickej pošty Microsoft Outlook Express

Často kladené otázky
V rámci pripojenie do siete INTERNET Vám bola zriadená schránka elektronickej pošty - E-MAIL. Na tento mail budete dostávať  v elektronickej podobe faktúry , informácie o  novinkách  a pod., preto je dôležité aby ste Vašu e-mailovú schránku pravidelne čítali.
Ak už máte vytvorený e-mail a chcete ho naďalej používať, potom nás prosím kontaktujte a bude Vám nastavené presmerovanie pošty.


POUŽÍVANIE ELEKTRONICKEJ POŠTY POMOCOU KLIENTA ELEKTRONICKEJ POŠTY MICROSOFT OUTLOOK EXPRESS - NASTAVENIE
1. Spustite program Outlook Express.
2. Kliknite na menu Nástroje a zvoľte položku Účty.
3. V dialógovom okne sa prepnite na kartu Pošta, potom kliknite na tlačítko Pridať a vyberte položku Pošta
4. Zobrazí sa sprievodca, kde je potrebné zadať postupne všetky údaje. Vyplňte položku Zobrazovacie meno (toto meno sa bude zobrazovať v poli Od namiesto e-mailovej adresy.) a kliknite na tlačítko Další.
5. Typ serveru prichádzajúcej pošty ponechajte na POP3, do kolónky Server prichádzajúcej pošty zadajte mail.neton.sk, do Server odchádzajúcej pošty zadajte takisto mail.slnet.sk ako je zobrazené na obrázku. (údaje pre nastavenie nájdete aj v PROTOKOLE O PRIPOJENÍ)
7. Názov účtu je prihlasovacie meno. Pri vyplňovaní hesla je potrebné dodržať postupnosť veľkých a malých písmen. (údaje pre nastavenie nájdete aj v PROTOKOLE O PRIPOJENÍ).
8. V ďalšom dialógovom okne stlačte tlačítko Dokončiť.
9.  Po stlačení tlačítka Dokončiť sa opäť zobrazí dialógové okno, kde už bude zobrazený Váš účet. Kliknite na tlačítko Zavrieť.
10. Váš poštový klient je nastavený